duminică, 24 iulie 2011

Ai grija ce-ti doresti...pe bune

Tot liceul mi-am dorit un baiat cat  mai bronzat si mai brunet si, parca de-al naibii, numai albiciosi se uitau la mine. Ei bine, miercuri seara mi s-a indeplinit dorinta. M-a agatat frumusetea masculina intruchipata (teoretic vorbind): un negru!

Eram intr-un pub/cantina din Bucuresti, seara pe la 9. In fata baii, mai exact. Deschid usa, vad un...negru ca se spala pe maini. Putin bulversata, il intreb daca aici e baie de fete sau de baieti. Nu raspunde nimic, dar aflu de la o chelnerita ca baia era la comun. Intru in cabina si, cand ies, vad alt negru (mi-am dat seama dupa culoarea camasii).

Nu ma pot abtine sa nu ma holbez putin la el, dar imi dau toata silinta sa ma comport normal. Ma strecor pe langa el, sa ma spal pe maini. El imi zice ca sunt foarte frumoasa. Ii multumesc si incerc sa par cat mai inofensiva si banala, doar-doar oi scapa de el. Nicio sansa, negrul insista. Vrea sa ne intalnim, ii explic ca n-am timp. In seara asta tre' sa dorm, maine am admitere si apoi plec acasa. Imi cere numarul, poate ne vedem maine dupa admitere. Facem schimb de numere, poate ma lasa, totusi. Ba chiar adaug ca trebuie sa-i cer voie lu' var-miu, sa vad daca are el chef sa ma plimbe pe mine. Negrului nu-i convine, vrea sa fim singuri.  Zambeste suav si ma prinde de brat. Am crezut ca lesin de frica. Dupa ce ca e negru, vorbeste cu mine, vorbeste in romana, acum ma mai si atinge! Prea multe intr-un timp asa de scurt.

Culmea, dup-aia vrea sa ma si pupe. Deja am fost prea politicoasa, asa ca ii zic repede ca trebuie sa plec si zbor afara, aproape prin perete, usa si uscatorul de maini. Ma intorc la masa, cer nota si ma gandesc cum sa fac sa ajung in camin fara sa se lege negrul ala de mine. In fata mea, niste baieti jucau carti.  Ii studiez pe toti, il aleg pe cel care pare cel mai de treaba, ii explic care e treaba si il rog sa ma conduca doi metri mai incolo, pana in camin. Raspunsul "Ha ha, ti-e frica de negri :))", dar macar m-a condus.

Aseara am vorbit cu el prin mesaje. Pare de treaba, ba chiar cam naiv. Habar n-are sa minta sau sa manipuleze, deci nu cred sa fie chiar asa de fioros pe cat imi zicea mama. Mai lipseste doar sa ma obisnuiesc cu fizicul lui, mult prea diferit fata de cum sunt eu obisnuita.
blog comments powered by Disqus