luni, 16 mai 2011

Iaca de-aia e bine sa taci

Acum patru ani am fost prima oara in Grecia, acolo am cunoscut un baiat...stiti povestea. Cred ca o stie minim juma' de scoala. De-a lungul timpului, diversi curajosi de prin liceu ma abordau ca mai apoi sa dispara ca magarii in ceata, din motive necunoscute mie. Nu mi-am batut capul sa aflu ce s-a intamplat pentru ca nu se merita efortul.  Azi am descoperit si eu unul dintre motivele alea.

E o profesoara in scoala, foarte de treaba de altfel, care vroia sa organizeze excursie in Grecia anul asta. Fix la Paralia Katerini, unde vroiam eu. Se putea bucurie mai mare? Nu, dar se putea belea mai mare: sa aleaga elevii alta locatie. Turcia, ca-i mai ieftin.

Am cautat cele mai ieftine oferte pentru Grecia, sa nu ramana copiii cu impresie proasta despre tara asta. Azi am vorbit cu profesoara sa vad ce s-a decis: elevii ar vrea tot in Turcia. Ba mai mult, a adaugat ca stie ea de ce vreau in Grecia.

In concluzie, pariu ca elevii (oricare ar fi ei) or sa vrea tot in Turcia, de frica sa nu plec una si sa ma intorc doua? Si nu mai bine nu ziceam nimic nimanui despre grec, sa nu bag spaima in profesori ca o sa ma intorc dubla in tara? Poate daca ar fi aflat la fata locului le-ar fi picat mai bine...

PS pentru cititoarele mai micute: Sa stiti, fetelor, ca cei mai mari proxeneti, criminali, hoti, drogati...in fine, cei mai rai oameni umbla deghizati sub forma de vanzatori la fast food. Si pentru a nu da nimic de banuit, ii gasiti in acelasi an, acelasi loc, la aceeasi ora, cu aceeasi uniforma!
blog comments powered by Disqus