marți, 1 martie 2011

Sa sunam, deci, in Grecia

Pentru cine nu stie, am un sufletel masculin ratacit in Grecia, sufletel la care incerc sa ajung in fiecare an, ca-i simpatic :D
Azi am fost pe la o agentie de turism sa culeg oferte turistice pentru Paralia Katerini, locul de bastina al sufletelului. Preturi mici, conditii, tot tacamul...daca trec si de admitere sigur plec in Grecia vara asta. Bucuroasa foc, imi trece prin cap sa-l sun pe grec, sa-l anunt, politicoasa, ca in august nu vreau fete in preajma lui. Cu toate ca in alte dati m-am gandit cateva saptamani ce sa-i spun omului, azi l-am sunat dupa doar 10 minute de reflectare.
- Salut, imi zice el, vesel, pe un fundal sonor terifiant (cred ca era la fast food)
-Haloi, ii raspund rapid, gandindu-ma la "hi" si "hello" in acelasi timp. Ma corectez repede si, balbaindu-ma, il intreb in greaca "ce mai face". Imi zice ca bine, eu ce mai fac, ii spun ca si eu sunt bine...si politeturile se incheie. Panica. Eu ce-l intreb? Cum il intreb? Cu ce incep: ca vin in Grecia sau ca ar fi cazul sa faca curat printre gagici? Si,mai ales, in ce limba ii vorbesc? In greaca! Dar nu stiu, nu-mi amintesc! In engleza! Hai, c-oi incropi eu o intrebare, fie ea si bilingva. In tot timpul asta, grecul meu asteapta rabdator in telefon.
-Ai prietena? ii zic eu brusc.
-Poftim? :O intreaba el, socat.
-Ai prietena? repet eu, tot in engleza.
-Aaaa...am oleaca de treaba. Te sun eu mai tarziu, Andre (el asa ma striga).
-Mdaaa...BINEEE! ma rastesc eu si, de nervi, ii spun "pa pa" in romaneste.
Grecul nu mai raspunde, ci inchide direct telefonul. Eu-suparata foc. In ianuarie mi-o zis ca nu se insoara (l-am intrebat direct, de doua ori!), acum de ce se tine de prostii? Si cum de se tine de prostii, ca el a fost mereu foarte sincer. Clar, are gagica si inca una data dracu...l-o schimbat, il tine sub papuc. Ei,las' ca merita, duca-se incolo. Si totusi, cum sa ma expedieze din cauza alteia? Asa ceva nu s-a intamplat in trei ani si se intampla acum, cu juma' de an inainte sa-l vad! E inadmisibil!
Ma jur ca de la 12:30 pana la 5 numai la asta m-am gandit:de ce m-o fi expediat. La 5 si ceva, cand recapitulam conversatia, imi pica fisa. Oi fi vrand eu sa-l intreb daca are prietena (girlfriend), dar mi-o iesit pe gura "boyfriend" (prieten) si normal ca s-a suparat omul daca l-am facut gay, chiar si fara intentie :D

Morala 1 (pentru cele care cred ca toti baietii is niste nemernici): recapitulati toata relatia, poate ati gresit voi pe undeva
Morala 2 (pentru cele care vor sa-si dezvolte puterile paranormale): luati-va un grec. Astia expediaza direct, nu spun niciodata ce i-o deranjat, nu urla, nu nimic...pur si simplu, dispar :-??  => incet-incet, va antrenati sa le cititi gandurile.
blog comments powered by Disqus