miercuri, 10 noiembrie 2010

Dezordinea lui Doamne-Doamne

Recunosc, sunt cumplit de dezordonata. La scoala reusesc sa tin sub control cele cinci caiete de pe banca oricat de ocupata as fi, dar acasa s-au adunat gramezi, teancuri...munti de haine si accesorii! Toate acestea combinate cu cei trei copaci exotici inseamna ca un om slab se agata si impiedica in orice e prezent in camera, in timp ce un om gras nici macar nu se poate misca fara sa distruga ceva.

Dar azi trebuia sa fie ordine. Urgent, ca urmau sa vina baietii de la RDS! Si tot azi am fost la scoala, la spital, la gimnastica si la plimbare cu mandra, toate pana la ora sase, cand trebuiau sa vina EI, singurii oameni care se inteleg cu internetul meu. Nu aveam timp sa asez fiecare lucru la locul lui (sunt prea multe), dar tot ce-am gasit pe pat si fotoliu am transferat la mama in dormitor. Per total, am ocupat jumatate de pat. Fiind convinsa ca surpriza nu avea sa fie prea placuta, am lasat si un bilet menit s-o convinga sa-mi lase hainele acolo: "Nu fi rautacioasa ca te vede Doamne-Doamne! Lucrurile or sa dispara odata cu baietii de la internet".

Din pacate, am ajuns acasa cam in acelasi timp cu mama si inainte sa vina baietii, asa ca a inceput scandalul. Ce cauta chestiile alea pe pat la ea? Ce, la tata nu au loc? Degeaba m-am pisicit sa le dea pace, nu mi-o mers. Dar nici chef de treaba n-aveam, asa ca mama a luat cu bratul, cate apuca, haine de-ale mele si le muta la tata in camera. A traversat de vreo doua ori tot apartamentul, a vazut ca-i cam obositor asa ca a inceput sa le arunce in dulap "Las' ca ai sa le cauti tu...".

Si ca sa fie seara cat mai misto, baietii aia n-au mai venit si astia de la RDS nu raspund la numerele afisate in contract. Sa le stea in gat, ca am muncit degeaba!
blog comments powered by Disqus