sâmbătă, 9 octombrie 2010

Is vedeta 'au ba?

  • Miercuri a fost o comedie tare faina la teatru. Nu stiu cum se numea, dar am ras pe rupte, alaturi de juma' de liceu. La pauza, cand am intrat inapoi in sala, o gagicuta (sa-i spunem A) statea catarata pe scaunul meu; vorbea cu una de prin spate. I-am dat pace sa vorbeasca. Fata de langa (nume de cod: B) mi-a spus s-o dau pe aia la o parte, dar din moment ce nu ma grabeam nicaieri si mai aveam o ora de stat jos...ce rost avea?

B, o fata pe care o vedeam prima oara in viata,  nu s-a dat batuta deloc. A batut-o pe umar pe A sa se dea mai intr-o parte, ca acolo era locul meu.Gagicuta a fost de treaba si s-a intins intre scaune. M-am asezat si B, vajnica mea aparatoare, a afirmat foarte sincer:
-Eu te cunosc pe tine :)
-Tot ce-i posibil, i-am raspuns indiferenta. Esti din Alecsandri, nu?
-Da.
-Aaa, de acolo ma stii. In ce clasa esti? am intrebat-o ca sa schimb subiectul discutiei.

Era a 10-a, daca intereseaza pe careva.

  • Joi sau vineri, nu mai tin minte cand, am urcat trei etaje sa ajung la cea mai apropiata baie. Imi dau si sufletul din mine pe scarile alea, ajung sus. Acolo, cativa baieti si fete se uitau la mine. I-am ignorat, mi-am vazut de treaba, dar ii aud prin spate "Uite, asta e motociclista"
Si-acu intrebare de baraj: Sunt sau nu vedeta prin scoala? :))
    blog comments powered by Disqus