joi, 12 august 2010

Caldura pe naiba

Azi dimineata stateam cu tata la masa, inainte de a pleca in oras sa-i iau ulei lu' asta mica (motocicleta). In timpul conversatiei, ma anunta ca astia de la meteo au prezis 3 zile de canicula crunta. Bucurie mare pe capul meu, in sfarsit aveam ocazia sa savurez o vara adevarata. Din pacate, tata a fost atat de crud incat nu mi-a lasat bani de benzina.

Si totusi, urma sa fie cald ca-n Africa, asa ca mi-am luat o fustita si am plecat afara, sa caut ulei. Ies din scara, era cam racoare. M-am gandit ca la 9-10 dimineata caldura o fi inca chioara de somn. Ma plimb vreo ora intr-un mix format din masina si mers pe jos. Intr-un final, ma intorc singura acasa, pe jos, cu sticla de ulei in brate. In afara de valurile de caldura care apareau odata cu cate un smecher care radea de mine, mie tot racoare imi era.

In casa era aerul conditionat oprit. Ma duc la televizor si astept sa devina mai cald in camera. Pe Antena 1 erau prezentate pe scurt sfaturi despre cum sa se protejeze populatia de caldura. Intre sfaturile respective era si acela ca aia micii si batranii sa stea in casa intre 10 si 19. Mie inca imi era racoare. Astept....astept iar...si in loc de caldura, m-am trezit ca aveam picioarele reci si ceva fiori tot reci. Furioasa, in plina amiaza, ies val-vartej cu vecina afara, ca poate o fi apartamentul meu prea izolat. Ma asteptam sa mi se topeasca picioarele imediat ce ieseam din scara. Cand colo, abia simteam cum mi se incalzesc putin ciolanele. Am zis ca gata, am toate sansele sa ma incalzesc. Am crezut sincer asta, pana la primul vanticel care m-a inghetat instant. Desi am fost toleranta cu vremea, a aparut si al doilea vanticel...si al treilea... Am simtit ca e foarte cald abia cand am mers cinci minute in plin soare. In rest, frig!

In concluzie, de ce astia de la meteo sunt atat de rai incat dau sperante desarte multimii? Totusi, eu ma bucurasem sincer si din toata inima ca am la Bacau caldura ca in desert. Dar de-al naibii planuiesc o iesire la piscina, poate daca stau in apa si la soare m-oi incalzi.
blog comments powered by Disqus