marți, 13 iulie 2010

Ptiu, ce ocupati sunt motociclistii!

Mi-am deschis revista online pentru fete motocicliste, asa cum era planuit de cativa ani incoace. De scris, scriem eu si inca o fata. Fiindca ea o realizat doua articole traznet, am inceput sa scriu si eu unul despre genunchere. Bineinteles, trebuie documentare. Cum pe net nu e nimic in afara de vanzari-cumparari, am sunat la cei care se ocupa cu asa ceva.

Sun la Kronau Moto la magazin, o tanara domnita o face pe-a ocupata cu mine. Sun pe un numar de mobil, un domn politicos imi raspunde la toate intrebarile mele. Cum orice informatie se verifica din trei surse si imi venisera in cap noi intrebari, am dat sa sun si la Moto Concept. Intai n-o raspuns nimeni, apoi sunt sunata inapoi si cand spun despre ce e vorba, mi se raspunde sfidator "sunt in Germania, n-am timp de astea". Dupa ce i-am urat in gand sa si ramana acolo, sun la dealer-ul Suzuki. Am zis ca din ditamai firma o fi careva amabil sa ma lamureasca. Ei as, si astia au facut-o pe-a ocupatii. Nici macar promisiunea ca ma suna ei mai incolo n-am reusit s-o obtin.

La urma urmei, de ce atata reticenta? Doar nu fac niciun rau! Nu sun pentru anchete, ci pentru informatii si cum regulile jurnalistice interzic ca ziaristul sa afirme ceva, ma foloseam de declaratiile celor care vand echipamente, ocazie cu care strecuram si-un link spre ei. Cu alte cuvinte, le faceam reclama in schimbul informatiilor, pe banii mei. Iar ei nu au 5 min libere sa-mi raspunde la 2-3 intrebari.

Bravo, mai, asa afaceri sa tot faceti!
blog comments powered by Disqus