vineri, 2 iulie 2010

Lunga discutie cu Boc

Cu ocazia inundatiilor grave care au avut loc la Saucesti, premierul a avut intentia sa riste o excursie pana in comuna respectiva. Spiritele s-au incins pana sa ajunga, asa ca a oprit putin la intrare si apoi a plecat la scoala din Bogdan Voda sa hotarasca ce va face mai departe.

Pentru ca fac parte din presa, am stat in fata scolii si l-am asteptat sa iasa, nu inainte de a-mi asigura un loc bun pentru poze. Ne-am organizat destul de frumos, dupa parerea mea. Eu si Ghidul Bacaului am stat jos, pe randul din fata, cameramanii in spate si reporterii pe lateral. Dupa un timp, iese Boc si incepe sa dea declaratii. Ca s-a hotarat, s-a dres...vorbea si raspundea la intrebarile altora, cat timp eu eram atenta sa-l prind fain in poze.  Nu prea m-o interesat ce zicea, dar daca premierul si-ar fi tuguiat putin buzele cred ca ar fi iesit niste imagini demne de hi5.

La un moment dat intervenise plictiseala, mai lasam aparatul jos, mai ma holbam la agenda de deasupra capului meu...pana cand, in toiul conversatiei, Boc se uita la mine si ma intreaba "Nu-i asa?". Trezita brusc la realitate, ii raspund prompt si hotarata "DA!". Norocul meu a fost si ca nu m-a intrebat despre ce vorbea, cum se intampla la scoala. Nu de alta, dar eu habar n-aveam ce le spusese celorlalti colegi.

PS: In cateva ore o sa apara si o poza, productie proprie, cu vajnicul nostru premier.
blog comments powered by Disqus