duminică, 18 iulie 2010

De ziua mea, la tara

In loc de un majorat fastuos, am preferat sa merg la tara cu ai mei, la un gratar cu ocazia transformarii mele din soarec in adult mandru si semet. Toate bune si frumoase pana cand am fost trimisa dupa paine. Fiind intre rude, nu m-am aranjat si m-am imbracat cu ce-am prins. Revenind la paine, la magazinul din colt era inchis, dar m-am dus la altul, la mama naibii.

Pe drum, tocmai ma gandeam ce liniste e la tara si incepeam sa inteleg de ce sunt unii asa de familisti. La un moment dat, intorc capul sa vad daca am vreo masina de care sa ma feresc. Masini nu erau, dar din neant au aparut trei biciclisti, dintre care unul exclama foarte mirat:
-Ptiu, cine-i urata aia? :O
-O nasoala de prin sat, i-am raspuns in gand.
-Taci, ba, zice altul.
Primul biciclist se intoarce la mine, se stramba ca la caini de parca in felul asta m-as fi facut mai frumoasa si se mai mira o data "pfuai, da' ce urata e..."
blog comments powered by Disqus