duminică, 13 iunie 2010

Inchide aerul, dom'ne!

Vara asta m-am aciuat pe langa un ziar sa invat jurnalism, ziar care are in apropiere un magazin alimentar, cu un vanzator poreclit "Ciufutul". Iau azi o pauza de la scris (da, se lucreaza si duminica) sa-mi caut o cartela care sa se asorteze cu telefonul meu, in speranta ca oi avea voie sa sun cand am nevoie.

Intai si intai m-am dus la Ciufut la magazin. Era inchis. Probabil ca azi era omul bine-dispus si n-a mai aparut la alimentara sa nu-si strice brandul personal. Apoi m-am dus la benzinaria din apropiere, plina de speranta ca ar avea o cartela mititica si pentru mine. Cu ochelarii pe nas, trec curajoasa prin zabuseala de afara, calc nonsalanta inauntru si....ma ia cu niste fiori de am zis ca nu-i adevarat. Un frig pe acolo de necrezut. Ma mir cum de n-am vazut zapada si turturi.In acele clipe mi-am dat seama ca am pus gresit problema. Or fi avand aia cartela, dar oare m-ar fi servit suficient de repede incat sa ajung vie afara?

Am mai dardait eu de frig pe acasa si in redactie, dar ca in benzinarie nicicand. La meteo se anunta canicula crunta, motiv suficient cat sa am o zi cu adevarat buna. Sa dea Domnul sa fie cum zic dragalasii aia din televizor, dar cu ce le-am gresit altora de-mi strica bucuria? Peste tot numai aere conditionate deschise, frigaraie de abia astept sa ies afara. Din fericire, tusesc mult mai rar, pielea se incalzeste surprinzator de repede si oasele ies din greva in vreo cinci minute.

Si, totusi, de ce-mi distruge lumea bucuria? :( Dupa ce ca o duc bine doar trei luni pe an, dupa ce ca o iarna intreaga am fost "alintata" cu temperaturi de maxim -10 grade, nici macar in toiul verii sa nu pot savura caldura la intensitate maxima?

Inteleg ca nu toti rezista asa bine ca mine la caldura, dar oare ventilatoarele musca, de exista doar aer conditionat?
blog comments powered by Disqus