luni, 14 iunie 2010

Dispari! Acuma!

Sar peste faptul ca a fost intrunirea motociclistilor la mine in oras, ca deja stie lumea. In schimb, am sa pun accent pe una dintre multiplele plimbari cu pasager care au avut loc pe insula. Dupa ce am stat eu pasagera la o suta la ora, cu un picior pe scarite si unul in aer (soferul avea glume in program), cu trei sendvisuri si o juma de tuica ascunse prin geaca de motor, reusesc sa intru pe insula cu tot corpul dupa mine, merinde si alte celea.

Cat intram, ma zareste Edith care ma si suna la scurt timp, sa-l plimb cu motorul. Mic, usor, cuminte...cum sa nu-l plimb? Privesc cum motocicleta iese singura din jungla in care o parcasem, il sui pe asta micu' in spate si am purces pe insula sa bag in sperieti pitipoancele (feminine sau nu) care circulau pe mijlocul drumului. Mai un claxon, mai o turatie, in general lumea era amabila si se ferea. Si, in paralel, pasagerul meu se distra de mama focului.

Toate astea pana la locul de joaca cand doua pitzi masculine nu vroiau si pace sa se dea din calea mea. Ma sprijin in claxon, nimic. Turez motorul, nimic. Asa ca am apelat la varianta taraneasca: am urlat, pur si simplu "Dati-va naibii la o parte!". Aia doi s-au uitat cam mirati la mine, dar s-au dat la o parte de data asta.
blog comments powered by Disqus