duminică, 20 iunie 2010

Cea mai tare leapsa

Cu ocazia Campionatului Mondial de Fotbal, despre care aud oriunde as intoarce capul, am primit o leapsa de la Kristofer, sa spun cu ce tara tin. Inainte de toate, trebuie sa va lamuresc ca in jurul meu roiesc multisori jurnalisti si/sau bloggeri (deci oameni la curent cu noutatile), vesnic ma bantuie cate un televizor in momentele cheie ale zilei, asa ca is satula pana peste cap de campionat. Pana si femeile din redactie mai discuta despre asta!

Totusi, sunt absolut paralela nu doar cu evenimentul, ci cu tot sportul numit "fotbal". Se pare ca acest lucru nu l-a impiedicat pe Kristofer sa-mi ofere leapsa. Iaca raspunsul, relativ evident: cu Grecia tin, oameni buni. Nu stiu cum joaca, nu stiu pui de jucator, singura echipa cunoscuta e Paok (cred ca din Salonic), dar eu tin cu Grecia si nu cu alta, ca asta e tara mea de suflet. Multumiti de raspuns?

Cat despre leapsa, s-o ia cine-o vrea.
blog comments powered by Disqus