miercuri, 19 mai 2010

Testarea auzului in trafic



 Auzi, mandro, ori n-auzi?




Dupa ce am scapat vie de soferita doritoare de motocicleta si mi-am rezolvat treburile pentru care plecasem de acasa, ma intorc in parcare, la mandra mea. Deosebit de calma imi asez casca pe sa, scot manusile, bag casca pe cap si cand sa ma inchei, un sunet groaznic ma infioara:

-AUZI??? urla dupa mine un pasager dintr-o duba, cu capul scos pe geam intr-un stil care-i punea in valoare calitatile patrupedului pe care-l imita.

Aud, nenea, stai linistit. In viata ta sa nu-ti faci griji pentru asta. Daca nu auzeam, fii sigur ca nu conduceam motocicleta. Dar tu mai auzi, de crezi ca e nevoie sa urli asa tare ca sa te perceapa lumea din jur? Serios, eram la maxim un metru distanta, te auzeam perfect, chiar nu era cazul sa zbieri de parca am fi avut fiecare dealul proprietate personala :)
blog comments powered by Disqus