luni, 24 mai 2010

Schimbi freza, schimbi profilul



 Ia-ma, nene...

Datorita faptului ca mai demult l-a luat pe tata gura pe dinainte si mi-a promis bani de tuns, acum cateva zile am fost la frizerul meu propriu si personal, hotarata sa renunt la vreo jumate din podoaba mea capilara. Cu alte cuvinte, daca inainte flutura parul in vant ca la rockerii din filme, acum abia iese oleaca, timid, de sub casca. Asa freza asortata la geaca de motor inseamna ca pana nu apar 40 de grade sa pot umbla in tricou, putini or sa-si mai dea seama ca-s fata pe motocicleta.

Astfel ieri, cat ma plimbam singura pe drumurile judetului, ma vede din departare o gagica. Statea ea mandra in fata portii cu o prietena si, cum mi-a auzit motorul, cum a intors capul. A incercat saraca sa-mi tina captiva privirea, sa ma determine sa ma uit doar in ochii ei....pe naiba, ala din fata avea chef de joaca si eram atenta sa nu intru in el. Pana la urma, sa nu cumva sa o uit asa usor, imi face din mana. Cu o mana pe frana, ridic stanga in aer s-o salut, sa nu ramana dezamagita.


Si-acum, lamuririle de rigoare: In primul rand, sunt fata. In al doilea rand, nu sunt pe invers. In al treilea rand, la mine nu-i suficient sa fii frumoasa ca sa te plimb, trebuie sa fii si simpatica. In al patrulea rand, lasa naibii motociclistii ca nu stii ce scorpie (sau nu) are fiecare pe acasa. In al cincilea rand, acum inteleg de ce sunt asa multi pusti cu motoare: e tare misto sa vina fetele la tine, in loc sa fugi tu dupa ele :P
blog comments powered by Disqus