sâmbătă, 22 mai 2010

Prezentare de moda la Arena Mall


 Esti frumoasa? Fii si desteapta...

In caz ca nu stia careva, imi dau toata silinta sa ajung o jurnalista cat mai buna. Articole am tot scris, ma documentez peste tot sa scriu cat mai bine, dar munca de pe teren nu stiu cum se face. Prin urmare, am vorbit cu niste bloggeri sa ma ia cu ei pe la evenimente.

Aseara am aflat ca e o prezentare de moda in mall, unde urma sa defileze si vreo doua colege  (plus cateva fete din liceul meu, aveam sa aflu ulterior). Las balta tot, fug acasa si ma duc la eveniment cu aparatul foto in dinti, gata de-un articol excelent. Condusa de doi bloggeri, ajung in locul cu pricina si astept. Cinci minute... zece...mai o vorba...mai primesc instructiuni sa nu prind modelele din spate...mai observat lumea... intr-un final, incepe. Iese un gigel, ofera multumiri celor care au contribuit la eveniment si, printre picaturi, aflu ca se prezenta o colectie de-a lui Catalin Botezatu. No, bine, na, daca asa o vrut ei...

Iese o fata de undeva, aranjata, machiata toata si incepe sa defileze. Eu, repede, s-o prind in poza. Parcurge un sfert de drum, dau s-o pozez, reusesc. Se aprindea un beculet rosu. Trag niste dumnezei la aparat ca deja mi-a consumat bateriile noi si-l inchid ca merita. Mai merge fata oleaca, se opreste in fata juriului, iar merge, se opreste in fata mea. Cat se apropia, am deschis aparatul si hai s-o prindem in poza. Pentru cei mai neinitiati ca mine, este bine de stiut ca a poza o asemenea fata e ca si cum ai incerca sa prinzi o musca: nu sta nici de-al dracu'. Mai vine o fata, asta e mai statornica. Apuc sa-i fac o poza si imediat dupa se repede la mine un grasan, ca daca nu sunt acreditata, sa bag aparatul in husa. Bine, domnu', se face! Dar fiindca m-o luat asa de tare, doar l-am inchis si l-am bagat in buzunar, nu l-am ascuns in ghiozdan.

Se dusese naibii rostul meu pe acolo, dar am ramas ca-mi placea si la cat de machiate erau manechinele alea, tare eram curioasa cum aratau colegele. Trece una, trec doua, trec zece... nici urma de colege. Le-or fi schimbat prea mult si nu le-am recunoscut, ma gandeam eu. Totusi, una dintre ele are un par blond greu de ratat sau camuflat, deci ipoteza asta nu prea era buna. Ma trezeste la realitate acelasi grasan, ca mi-o mai zis o data sa nu mai pozez. Ii arat ca am mainile goale, sa se prinda ca vede prost, ii urez (in gand) succes in a-i stresa si pe altii, iar eu ma uit in continuare la defilare. Ca sa vezi, nu mai erau fete!

Prezentatorul anunta ca or sa apara participantele la Fashion TV, cica imbracate in costum de baie. Vorba vine, ca daca ar fi intrat vreuna in apa cu tinuta aia, s-ar fi scufundat imediat, oricat de bine ar fi stiut sa inoate, la cat erau de imbracate. Serios, daca rochitele alea erau costume de baie, inseamna ca eu-s nudista :|

Prima concurenta era fix una dintre colege. Iese ea din culise, trece pe langa prezentator, ala se uita insistent la fundul ei si spune cateva date despre ea. La urmatoarele trei fete, la fel. Prezentatorul se uita lung la dosurile lor si apoi spunea ceva de spus. Ei bine, a cincea fata, tot colega cu mine, avea un stil de a merge de i se flutura zdravan rochia aia. In sfarsit, avea si prezentatorul ce vedea (dincolo de rochie). Mergea fata cu un tupeu, de parca le spunea tuturor "Na, fraierilor, uitati aicea forme". Si are corp frumos, n-o poate contrazice nimeni. 

Cam asta o fost partea interesanta. In rest, am aflat ca eu si juriul avem gusturi complet diferite si...ia de aici, daca vrei sa vezi cine o castigat

PS: Daca CD-ul de la aparatul foto ar fi fost atat de simpatic incat sa raspunda la apel (cum au facut alte CD-uri complet nefolositoare), pe cuvant ca as fi aratat la toti singurele trei poze reusite pe care am apucat sa le fac.

blog comments powered by Disqus