duminică, 16 mai 2010

Poza cu motocicleta Madonna



 Hai la moto, motoooo...


Nu mai tin minte ce m-a apucat acum cateva zile, dar am fost cu mandra la scoala, intr-o zi in care nu prea am avut ore. Plictiseala mare in clasa, zabuseala si mai mare afara...dintre doua rele, am ales raul cel mai mic: am iesit afara cu doua colege si am luat loc pe bordura de la un gard, destul de aproape de motocicleta. Rezist bine la caldura, acolo era umbra deci nu simteam zabuseala si mai trecea lumea, de unde a aparut motivul de glume.


Printre toti aia tineri care se perindau in fata portii mai ceva ca la parada modei, apare un mosneag destul de in putere. Face cativa pasi, se duce spre poarta, scoate telefonul din buzunar si se duce drept langa gagica mea. Tine mobilul inclinat, cu alta mana face umbra...clar, asta imi face mandra vedeta.

-Fata, ia uite! Ala imi pozeaza motocicleta :)) o anuntam pe una dintre colege.

Incepem amandoua sa radem, o anuntam pe a treia, deja era distractie mare pe acolo. Mosul, imprevizibil ca-n tinerete, deodata pune telefonul la ureche, ca si cum suna pe cineva. Pe cat de mandra eram cand imi anuntam colega de asa minune, pe atat de acida o fost replica ei de dupa:
-Cauta ceva in telefon, fataaaa....


blog comments powered by Disqus