marți, 18 mai 2010

Barul de pe doua roti





Lumeee, lumeeee!.... S-a deschis un bar moto la mine in oras! Si-i fain de tot, motociclistii sigur or sa se simta bine pe acolo. Haideti sa vi-l descriu, sa va faceti o parere.



Interiorul

E decorat aproape perfect, intr-un stil ceva mai rustic, cu scaune si mese de lemn, cu doua pusti intr-o parte, un tricou cu Guns'n'Roses, o comunista care arata de parca tocmai ar fi plecat proprietarul de langa ea, pe alt perete sunt poze cu tema moto sau rock, inclusiv o reclama la vechea motocicleta Mobra. Undeva mai prin spate, e un perete intreg decorat cu poze de pe circuit, sa nu creada lumea ca barul e doar pentru vechii motociclisti. Nu stiu voua, dar mie mi-o placut, chiar daca in general prefer stilul rafinat. Aaaa...si cel mai important (pentru mine): nu mi-a fost frig, nu m-a durut nimic desi am stat aproape de usa deschisa.

Serviciile

In principiu, acolo te duci sa bei ceva, ca doar de-aia e bar. Asta in principiu, ca la "Doua roti" poti juca si darts. Cat e de fain, nu stiu ca n-am studiat fenomenul. In schimb, servirea e ireprosabila. Domnisoara de la bar iti spune tot ce vrei sa stii, nu stramba din nas, n-are fite, e rabdatoare si politicoasa. Nu stiu daca are vreo tangenta cu domeniul moto, dar se vede ca face treaba din suflet.

Beutura, bat-o vina...

...ca buna mai e si asa sortimente n-am gasit nicaieri. Sunt o gramada de feluri de sucuri, crema de ciocolata calda (aia cu cocos e delicioasa), tarie...cred ca mi-ar lua pe putin trei luni sa testez tot ce-am vazut interesant prin meniul ala intortocheat. Fie si doar pentru ciocolata calda am sa revin. Atentie, insa, la inceput frige de va ia dracu', dar mai bine asa decat sa fie rece.

Mai, nu cunosc gusturile la fiecare, dar eu m-am simtit ca acasa in barul moto. Ca o fi sau nu de vina persoana cu care am fost, nu stiu. In orice caz, incercati si voi ;)
blog comments powered by Disqus