sâmbătă, 8 mai 2010

Baiatul fara fete

De cand n-am mai vorbit cu o fata...

N-am mai dat pe blog pentru ca am avut de impartit pliante. Treaba ta ce parere ai despre asta, mie mi s-a parut cel mai tare job de pana acum. Nu depuneam efort fizic, stateam afara si, cel mai important, cunosteam oameni noi. Singura parte proasta erau unii baieti care ma confundau cu alte gagici de pe centura si alti stimabili care ma intrebau sau imi povesteau diverse. Astfel, am aflat cand o sa le mearga bine romanilor, am invatat cum sa refuz trei golani insistenti tare, am avut ocazia sa admir tot felul de tinute feminine sau baieti frumosi, am fost intrebata ce statuie e aia din Piata Florescu (nu stiam nici cum arata) si....un tanar a decis sa-mi faca un rezumat al ultimei perioade din viata.


Ieri am zarit un baiat blond, cu aspect de om de treaba. Ma uit in toate directiile si cand era langa mine, incep brusc sa-mi recit poezia, intinzand si un pliant pentru acasa. El se uita la mine bulversat de atitudinea mea indrazneata si-mi cere numarul de telefon. Nu il dau.
-Vaaai, de cand n-am mai vorbit cu o fata... continua el conversatia.
-Pe unde ai fost de n-ai avut contact cu fetele? il intreb curioasa.
-La puscarie, imi raspunde sincer, pe un ton bland. Apoi imi pune mana pe cercei. Au ramas pe urechile mele pentru ca se vedea de la o posta ca nu valoreaza mult.
-Pentru ce ai ajuns acolo? il intreb calma, sa stiu cum discut mai departe.
-Pentru batai...mai multe.
-Vezi daca n-ai fost cuminte? Cum sa te bati? Stiai ca problemele se rezolva si fara bataie? ii faceam eu de zor morala, de nu i-o mai trebuit niciun fel de numar de telefon.

De-acuma sa stiu: daca e bataus ii fac morala pana pleaca, daca e hot imi feresc valorile materiale si daca e criminal...aici nu stiu ce sa mai fac, ca inca n-am avut contact.
blog comments powered by Disqus