duminică, 2 mai 2010

Azi nu ma poti prinde

Zboara, puiule, zboara...

Dupa o zi intreaga de stat printre motociclistii cu viteza in sange si la sfatul vremii frumoase de afara, am mers cat a vrut mandra de tare. Orasul pustiu, drumurile si mai pustii, eu c-un chef de viata nemaivazut...fraiera sa fi fost sa fi mers incet.

Ce frumoasa esti, pacat ca nu stiu cum arati

Dupa ce am plecat de la pista de karting, am trecut prin oras sa ajung la un loc recent-descoperit si insuficient explorat. Cica ar fi o manastire pe acolo, dar astept sa aiba vreun motociclist timp liber, ca singura nu ma aventurez in locuri mai spirituale de fel. Revenind la oras, cat stateam la semafor, am reusit sa fascinez un sofer mai tinerel. Ma claxoneaza, ma uit sa vad ce vrea, imi arata "OK". Dau din cap in semn ca multumesc, omul se uita ca si cum ar fi fost ceva pe jos, langa masina, il intreb care-i treaba, deschide geamul si de-aici incepe tumultul de declaratii dragostoase:
-Ce frumos e motorul! Dar mai frumoasa esti tu.
Crezand ca ma cunoaste deja, spun "multumesc". El nu se lasa:
-Ai casca cu flip-up?
-Da.
-Poti s-o ridici putin, sa vad si eu cum arati?
-Sa stii ca am trei ochi, dar unul e la spate. Si cinci guri, sa pot vorbi mult si repede fara sa obosesc, ii adresam in gand. Cu voce tare, i-am spus doar ca n-am forta sa ridic bucata de casca, sa-mi vada el mutra.

Se face verde, o sterg inainte, depasesc tot, la semaforul de la Mall iar ma nimereste asta. De data asta a avut bunul simt sa schimbe declaratiile mincinoase:
-Te urmaresc, se baga baiatul in seama cu mine.
-Daca poti, urmareste-ma...Ai noroc ca e liber orasul, i-am raspuns si am fugit ca era verde. Am stat cuminte pana am trecut de sensul giratoriu, apoi am scapat de ei cu bunavointa unei tanti care s-a dat pe banda intai cat timp scria un mesaj (multifunctionala tanti aia).

M-ai pierdut :(

La intoarcere, m-am luat la joaca cu alti tinerei, de data asta cu masina proaspat inmatriculata. Era unu prin Hemeiusi, ceva mai incolo,probabil nou in zona, care savura atat de mult peisajele incat abia misca. In caz ca viteza cu care mergeam toti din cauza unui fraier ni se parea mare, a venit un smecher de pe sens opus care a dat un flash, cica ar fi politia. Clar ca toti circulam cat se poate de regulamentar. La un moment dat, pustiul din fata mea se enerveaza si depaseste. Eu da-i fuga dupa el. Din pacate, si asta era prea lent pentru mine dar prea rapid sa-l pot depasi in siguranta. Am zis sa fiu politicoasa, pustiul o fi fost incepator si hai sa nu-l fac de rusine in fata prietenilor lui. L-am tolerat pana la bariera din Gheraiesti, cand un maxi taxi iar s-a pus in calea fericirii noastre. Drumul avea doua benzi de-acum, am luat-o pe-a intaia si m-am bagat in depasire. Dupa ce s-a dezmeticit pustiul din spate, se baga si el sa mearga tare. Iar apare unu lent, iar depasiri. Ma uit in oglinzi, baiatul gonea de zor.

La intrarea din Bacau deja aveam prea mare avant ca sa-l mai vad, prin urmare la primul semafor am stat cuminte, nu m-am strecurat. Era o coada lunga cat o zi de post, dar ma pozitionasem bine si acum speram sa-l fi impresionat destul pe ala cat sa vina langa mine si sa se bage in seama, ca sa-l pot lua oleaca la misto. Din pacate, ori nu m-a vazut, ori a considerat ca nu poate, ori l-am speriat...cert e ca nu l-am mai vazut de la ultima depasire.

Macar soferii pot sa-mi piarda urma, ca la motociclisti...cu unii abia tin pasul.
blog comments powered by Disqus