vineri, 16 aprilie 2010

Urletul catre fiara

 Fereste-ma, Doamne, de caini, 
ca de oameni ma feresc singura

 
Era o seara calduta de primavara (ieri), cand ma intorceam cu vecina de la Plus.Fusesem sa iau mancare la pisica iar acum aveam umbrela intr-o mana si sacosa in cealalta. Pe o alee, subit, vecina devine suspect de sociabila cu un caine, strigandu-l dragostos "Puricosuleee". In caz ca nu stiai deja, mi-e deosebit de frica de caini, sunt in stare sa ma sui in capul primului trecator chiar si din cauza unui peckinez.

Javreta in cauza ramane indiferenta la chemarea fetei, dar decide s-o urmeze. Vecina era in fata, casca gura dupa melci (plouase recent), eu dupa, calcand cu grija. Ca sa ma conving ca suntem singure pe acolo, fara alte jivine, trag cu coada ochiului in spate. Era javra fix langa piciorul meu, foarte silentioasa, semn ca ar vrea sa ma muste. La asa priveliste, am intrat in panica:

-AAAAAA! am scos deodata un urlet tipic feminin.

Vecina a intors capul foarte mirata ca tip de la niste melci, iar javra s-a indepartat indiferenta, parca spunandu-mi "Da-te dreacu de proasta, ce urli asa?"
-Ce-ai,fata?
-Cainele :((
La juma' de ora dupa incident, vecina inca isi simtea urechile infundate, daca esti curios. De asemenea, este posibil ca ceva oameni sa se fi trezit brusc din somn la ora aia sau sa fi avut cosmaruri.

Morala pentru tine: Daca vezi la mine in cartier un caine surd, care nu raspunde nici la "cutu cutu", sa te feresti, ca el e individul care incearca sa te muste in liniste.
blog comments powered by Disqus