vineri, 30 aprilie 2010

Un mos putin mai agitat

 Hai gata, ca or sa ti se innoade singure mainile alea...


Tot din seria strecuratului la semafor, azi va prezint un episod cu un mos oleaca mai agitat decat trebuia.
Acum vreo cateva zile, pe banda intai, cat timp ma apropiam de fiorosul semafor, imi faceam planuri cum sa ajung prima. In fata mea era o Skoda Octavia, cu un sticker "Atentie la motociclisti" lipit pe ea. Clar, asta sigur face loc. Mai departe oi vedea eu.

Se opreste coloana, eu imediat printre masini. Ma bag intre un Logan si asta cu sticker-ul, ma uit pe geam sa vad daca e vreun cunoscut (era un mos, nu-l vazusem in viata mea) si fiindca nu aveam loc sa mai inaintez, iute am trecut prin fata Loganului sa ajung pe banda care face stanga. Toti stateau, deci nu era nicio problema. Se face verde, fug sa nu incurc pe nimeni si la urmatorul semafor iar ma opresc...

Cineva de prin spate, claxoneaza nervos. Curioasa, ma uit in oglinda si il vad pe mosul cu sticker-ul cum gesticuleaza agitat. Intai imi face semn ca-s nebuna, apoi roteste degetele prin aer de parca prindea muste, iar imi arata ca-s nebuna, invarte mana ca-mi spunea ceva de intors si tot asa. De mentionat ca in tot timpul asta, dadea din gura, de parca eu chiar l-as fi auzit. Ce conta ca imi canta muzica in casti, aveam o casca mare pe deasupra, era distanta mare si omul nici nu s-o sinchisit sa deschida geamul? In mod sigur trebuia sa aud.

M-am uitat eu cat m-am uitat la spectacolul din oglinda, am zambit frumos si mi-am vazut de treaba mea, n-avea rost sa ma cert cu nenea. Cat despre sticker, cred ca o fi fost lipit acolo de niste motociclisti mai poznasi, ca la cum parea omul, nu cred sa fi mers vreodata pe doua roti.
blog comments powered by Disqus