marți, 27 aprilie 2010

Matizarul zgarciob

Da-te, ma!
Nu vreau!



De regula, atunci cand n-am chef de stat la coada, o iau pe banda intai, apoi pe cea care face dreapta si la semafor ma intorc spasita pe banda intai, langa prima masina din coloana. Soarta a decis sa se incrunte la mine acum cateva zile, punandu-mi in cale pe unu' cu Matizul, imposibil de depasit si care impreuna cu aglomeratia tip bucuresteana, m-a despartit de scumpa mea banda spre dreapta. Nu-i bai, o iau intre el si bordura, dar n-aveam loc. Nu-i bai, zambesc frumos, turez oleaca motorul si se da nenea din cale. Daaa...S-o dat ala din cale cum invelea marmota ciocolata.

Se pare ca ceva i-o deranjat urechiusile sale fine, drept urmare s-a uitat in oglinda. L-am vazut cu ochii mei! Dupa ce m-a vazut si el, se intoarce la volanul lui, cu aceeasi inexpresie pe mutra. Turez, fac scandal, omul nu mai misca. Noroc de verdele de la semafor, altfel si-acum ma gaseati plantata pe acolo.

O fi crezut omul ca mananc asfaltul pe bune, la propriu...o fi crezut ca se oftica micuta lui masina daca ma lasa sa trec pe acolo...naiba stie ce-o fost in capul lui, dar asa nervi din trafic demult n-am mai avut.
blog comments powered by Disqus