marți, 20 aprilie 2010

Intrecere ad-hoc




 Si motocicletele fug cateodata...
 
Ramasesem datoare sa povestesc peste ce prost am dat la semafor, dupa ce am depasit-o pe o tanti afurisita. Dupa cum stii, am luat-o pe banda intai si m-am asezat prima din coloana. Pe banda a doua, unul cu o masina neagra, oribila, se uita provocator la mine. Era urat din cale-afara, destul de in varsta, dar avea chef de joaca si incerca sa ma agate din priviri si atitutine, fara sa scoata o vorba. Il ignoram. Ma pregateam s-o sterg la prima secunda de galben, sa scap de el.

Omul o fi observat ca am plecat odata amandoi. Dat fiind ca pana la pod nu era niciun autobuz in statie, taximetristii pareau pasnici, pe pod nu erau intersectii si nici pietoni aventurieri, mi-am permis sa ma intrec putin cu el, curioasa daca motocicleta mea accelereaza mai tare decat o masina. Nenea se tot ducea  inainte ce-i drept, dar se indeparta greu de mine. Cand am crezut ca m-a invins, m-am potolit si am lasat-o mai incet fiindca pe banda lui erau altii care mergeau incet. De frica sa nu-mi sara in fata doar de dragul de a ma intrece, i-am lasat spatiu sa se bage din timp, dar n-o vrut asa ca iar i-am dat tare de l-am intrecut.

Acum stiu pe viitor: in privinta acceleratiei, nu ma pot pune cu orice masina, dar in aglomeratie nu ma prinde nimeni ;)
blog comments powered by Disqus