duminică, 18 aprilie 2010

Flash-urile sunt doar pentru barbati

 Un flash, doua flash-uri, trei flash-uri...PA!


La intoarcerea de la Real, am trecut neobservata pe langa cainele ala rau. Aglomeratie pe sosea, plictiseala cat cuprinde, toti cocotati pe banda a doua...incepusem sa observ mediul inconjurator de la atata neactivitate. Cea mai sigura directie in care as fi putut sa ma uit era in fata, la un Logan alb, cu numere de Bucuresti si trei cifre.

Ce interesant e asta...pariu ca merge bine...cum sa-i testez aptitudinile? ma gandeam eu de zor. Hai sa-i dau un flash,la plezneala. Nici n-am apucat sa apas bine butonul ca imediat a zburat ala din fata mea. Hopa, ce de-a loc am in fata, ma gandeam bucuroasa. Accelerez pana la o masina albastra, cat mai banala cu putinta , care avea numere de Bacau. Ia sa vad daca asta conduce la fel de bine...Ii servesc si lui un flash. Omul se uita in oglinda, face o cruce si pleaca pe banda intai. Iar accelerez, de data asta nimeresc in spatele unei femei.

Din moment ce am reusit sa dau pe doi la o parte, am incercat sa mut toata coloana (era luuungaa) pe banda intai dar tot planul mi-a fost naruit de prima cucoana aparuta in fata mea. Ii dau un flash, ea imi da frana (a clipit de vreo doua ori din stopuri). Crezand ca o salut, ii mai dau un flash, ca doar e gratis. Tanti la fel. Pana la urma am luat-o eu pe banda intai si dusa am fost pana la semafor. Peste ce prost am reusit sa dau, povestesc in alt articol.Momentan imi continui seria cu flash-urile, ca n-am terminat.

Trec de podul de la Narcisa (cu toate dihaniile implicate) si oleaca mai incolo de Mc Donald's, am prins patru motzatzi pe banda a doua, toti patru inghesuiti intr-o masina. Ia hai plecati voi de aicea, le adresez in gand, in timp ce le dadeam si astora un flash. Astept putin, nicio miscare. Am zis sa plecati de aici! si le mai dau un flash. Ei, dupa chestia asta, ca la un semnal, toti patru au intors capul spre mine si au inceput sa se holbeze. Pana si soferul se uita in oglinda , si el mut de uimire. Cu toate astea, nu s-o sinchisit sa-si mute rabla pe banda intai asa ca am luat-o eu pe acolo, i-am depasit si dusa am fost.

PS: Da, eu sunt in poza aia :P E facuta in prima zi cand mi-am cumparat motocicleta.
blog comments powered by Disqus