vineri, 16 aprilie 2010

Femeile, mai bune soferite decat in trecut

In ultimele zile am avut tot soiul de surprize placute din partea femeilor (si nu numai). In seara asta o tanti m-a lasat sa fac dreapta desi ea avea prioritate. M-am uitat de doua ori inainte sa trec, am crezut ca nu vad bine. De laudat ca n-am avut de evitat tot soiul de accidente dubioase, ca in alte situatii.

De asemenea, am mai nimerit gagici care s-au dat din calea mea la semafor, mi-au facut loc sa le depasesc, am gasit incepatoare care mergeau destul de repede si o tanti intr-un Matiz cu care n-am reusit sa tin pasul la drum intins si liber. De prioritate nici nu mai zic, asta deja e de la sine inteles. Bravo lor, ma bucur ca femeile au lasat fitele la o parte si s-au apucat de condus serios, ca oamenii normali :)

Totusi, mai au ceva de invatat: faptul ca flash-ul poate sa insemne si "da-te la o parte", nu doar salut sau avertizare ca e Politia. In rest, conduc aproape la fel de bine ca barbatii. Dar despre ei discut in alte articole, ca in seara asta am avut chef de mistouri deci am ce povesti.
blog comments powered by Disqus