vineri, 2 aprilie 2010

Dau cuvant ca nu mor curand (I)

Care, cum ma stie ca am motocicleta si e mai sperios din fire, se uita la mine si-mi vorbeste de parca ar fi pentru ultima oara.Nu e prea fortoasa mandra mea, nu ma bag ca idioata, nu permit nimanui sa ma escaladeze cu masina...de ce sa mor?

Baiatul de la benzinarie

In urma unei ocazii excelente de a ma enerva dis de dimineata, i-am lasat balta pe toti si am plecat cu motorul sa ma calmez. Pe drum, am oprit la o benzinarie. Ma duc la singura pompa libera, scot linistita manusile si incep sa pun benzina. Intre timp, apare un baiat foarte saritor din fire:
-Va ajut?
-Nu, ma descurc :)
Ma duc sa platesc si la intoarcere, se incinge o conversatie de toata frumusetea:
-Mie mi-ar fi frica sa merg pe asa ceva, incepe el sa vorbeasca.
-Nu e chiar asa periculos :)
-Oricand poate cineva sa dea peste tine...
-Nu da nimeni, ca-l ia mama dracu, ii raspund hotarata.
-Cati ani ai? ma intreaba baiatul curios.
-17...fac 18 anul asta.
-Cred ca ai chestia asta in sange... imi spune in timp ce se uita la mine cu deosebit de multa mila.
-Aaa,nu, o aparut recent.
-Si parintii tai ce spun cand pleci cu motorul? ma intreaba cu mai multa mila in priviri. Cred ca daca mai stateam vreo cinci minute, il napadeau lacrimile gandindu-se ca poate e ultima oara cand ma vede.
-Tata zice sa merg incet si mama sa stau acasa ca-i frig, ii raspund in timp ce ma certam cu mandra ca nu vroia sa intre pe liber.
-Bine,mai ! Sa ai grija cum mergi!
Si-am plecat.

PS:In cazul in care stiu unde te pot gasi dar nu mai apar, inseamna ca-mi esti nesuferit, nu ca am murit.
blog comments powered by Disqus