joi, 1 aprilie 2010

Cum sa scapi de politai

Dincolo de metoda de a o face pe-a niznaiu povestita demult tare,pe un alt blog, am mai descoperit recent o metoda prin care poti scapa de tot deranjul creat atunci cand te opreste un politist si eventuala amenda.


La ultima plimbare, am oprit pe dreapta, pe carosabil, la mai putin de 25 de metri de intersectie. Eram in pauza, pe un drum foarte putin circulat cand apare mandra si semeata masina Politiei, masina care incetinea pe masura ce se apropia de mine. Fiind pe jumate dezechipata, nu aveam cum sa ma prefac ca imediat plec de acolo dar trebuia sa iau niste masuri, sa nu ma intorc cu amenda acasa, mai ales ca pe atunci nici asigurare nu aveam.

Ce idee o putut sa-mi trazneasca? Hai sa-l salut pe nea politaiul, ca am mai incercat asa prin trafic si nu mi-o mers rau deloc. Dau din cap, el imi raspunde si pleaca in legea lui.

Posibila explicatie: Din moment ce-l salut, se gandeste ca-l cunosc si poate oi fi fata cine stie carui sef sau alt om important care i-ar putea face rau, prin urmare ma lasa in pace. E bun rationamentul sau trebuie sa gasesc alta metoda?

PS: Daca ti-a placut articolul asta, aboneaza-te la blog (pe yahoo sau google)
blog comments powered by Disqus