sâmbătă, 17 aprilie 2010

Caine sperietor de blonde

 Daca javra ma vrea, eu n-o vreau...

Daca tot ma nimerisem prin oras cu motocicleta, m-am gandit sa trec pe la Real sa caut terra rosa (e pamant din zona mediteraneana) si un fratior palmier pentru micutul meu maslin. Auzisem ca ar fi un magazin pe acolo si am zis sa incerc macar.

Pentru cine nu e de prin partea locului, il informez ca pana acolo este o portiune de drum cu doua benzi pe sens, loc in care se circula cu cea mai mare viteza ilegala.Bineinteles, distractia se termina la un moment dat, cu ocazia unui sens giratoriu. Din punctul de vedere al unei blonde la volan, pe acolo mi se cam termina si viata, dar am fost al naibii si-am invins :D

Pana sa intru in sens, ma asiguram sa nu treaca nicio masina. Cu toata muzica din casti, am auzit un latrat in dreapta, cam gros pentru gustul meu. Ii dau mai tare, poate scap de el, poate totusi am halucinatii auditive... Se pare ca tot ce auzeam era cam real, pentru ca dupa ce am parcurs un sfert de rond, acelasi latrat l-am auzit in partea stanga. In timp ce speram din toata inima sa nu am parul atat de lung sa se poata prinde cainele de el, o blonda ma vede ca circul cam alandala, vede javra dar ea opreste cum trebuia sa opreasca in mod normal. Intre timp, gresisem trasa (evitam sa ma inclin) iar acum, blonda se uita ingrozita cand la mine, cand la portiera sa, probabil facand calcule daca o sa se loveasca din cauza impactului.

Am pus frana, am redresat rapid motocicleta pe drumul cel bun si latratul nu s-a mai auzit. Nu-i asa ca javrele (alea adevarate, nu umane) sunt lase fiindca latra doar in mers, dar cand dau sa opresc si sa cobor la ele dispar? :D Pana la urma cred ca am sa merg pana acolo cu autobuzul, nu ma mai risc cu motocicleta.
blog comments powered by Disqus