duminică, 25 aprilie 2010

Albina orgolioasa

 Inchidi jiamu ca ma rasesti...

Duminica am iesit la plimbare cu un amic ceva mai in varsta. Omul merge calm, nu-i fitos, descopar locuri noi si misto, iar singurul defect e ca ne plimbam rar impreuna. Revenind la ziua de duminica, am iesit cu scopul precis de a-i arata un loc fain din afara orasului. N-a vrut acolo, ca era prea scurt drumul.

Am plecat mai departe...tot mai departe...pana cand o albina/bondar/alta insecta mare a considerat ca ma plictisesc si a intrat la mine in casca sa-mi animeze viata. Ridic viziera s-o ia vantul si o trantesc repede inapoi sa-i fac in ciuda ca nu poate sa ma viziteze iar. Albina, smechera din fire, in loc sa iasa afara, se doseste mai bine, intr-o parte. Ma, iesi afara! N-auzi? ii adresam in gand, in timp ce iar ridic viziera. Insecta nimic, se indragostise de casca mea si acum nu mai vroia s-o paraseasca.

Am decis ca ar fi bine s-o iau cu binisorul. S-a iubit cu partea lateral-fata a castii, apoi s-a plictisit si s-a dus in fata mea. Imediat am deschis viziera. Ce-i drept, albina a plecat, dar nu inainte de a-mi trage una peste nas de ciuda ca am tinut-o in curent atata amar de vreme. De parca aveam sa opresc motocicleta sa nu raceasca dansa. Pff, ce tupeu pe ea...
blog comments powered by Disqus