marți, 16 martie 2010

Vezi-ti de viata ta ;)

In ultima perioada s-au tot legat unele fete de stilul meu de viata si am inceput sa ma satur. Cum n-au nici rabdare, nici chef sa-mi asculte argumentele le scriu aici in ideea ca macar asa o sa le afle.

1.Nu-i problema ta ce fac, atata timp cat nu iti dauneaza. Ce daca imi permit sa ies cu motorul in loc sa invat? Ce daca nu prea tin cont de reguli si fortez nota? Zici ca nu-i corect ca tu sa fii cuminte, eu obraznica si sa fim tratate la fel? Atunci fii si tu obraznica ;) Stiu ca asta vrei, altfel nu te-ai mai lega atata de viata mea.

2.Am mai multa libertate. Si? Crezi ca am avut dintotdeauna? In clasele primare nu aveam voie nici sa ma joc in fata blocului, iar acum ma duc unde vreau,cu cine vreau, cand vreau (aici e in limitele bunului simt). OK, tu inca esti tinuta in casa, dar daca nu te-ai straduit sa capeti libertate, eu ce vina am? Trebuia sa discut eu cu ai tai sa te lase afara, la discoteca sau sa-ti cumpere motor?

3.Imi permit sa fac ce vreau dar am avut grija mereu sa nu te afecteze pe tine. Iar tie acum nu-ti convine ca trec peste valorile tale morale, crestinesti sau de alta natura? E viata mea, imi stabilesc singura valorile si chiar n-am nevoie sa mi le bagi pe gat pe ale tale. Daca tu preferi sa faci ce trebuie si ce e corect, eu ce legatura am? Si invers, daca eu prefer sa fac ce-mi place, care-i problema ta? Ca la tine se vede ca muncesti si la mine nu? N-ai decat sa iesi si tu afara cum fac eu, ca doar nu te leaga nimeni de scaun. Aaa, n-ai curaj? Si eu cu ce te pot ajuta? Curajul ala trebuie sa vina din interiorul tau, nu de la mine.

4.Preferi sa fii cuminte? Bravo tie, sa inteleg ca ti-e bine asa si ca nu ma invidiezi. Traznet! Atunci de ce nu-mi dai pace? Vezi-ti de cartile tale si lucrurile alea "nebunesti" (care sunt foarte sigure), obisnuieste-te cu gandul ca nu prea stii sa te bagi pe sub pielea unui baiat misto, asteapta pana apare unul cu care sa te potrivesti si nu te mai lega de mine.

5.Vezi ca pici aiurea ;) Bine, o tii pe a ta ca aia rai trebuie adusi pe calea cea buna. In cazul asta eu imi vad de viata mea, de distractiile mele, am realizari peste realizari, iar tie iti dau doar cate un flit, cand ma stresezi prea tare. Toate astea in timp ce tu ai sa-ti dedici viata ca sa ma schimbi pe mine (renunta, nu poti!), stagnezi in loc sa evoluezi si la sfarsit ai sa pici de proasta ca toti au o viata a lor, numai tu esti parazit pe langa mine.

In incheiere, dragul meu parazit, vreau sa te informez ca doar vedetele si alte VIP-uri au probleme de genul asta, asa ca iti multumesc ca ma faci sa ma simt importanta :*

PS: Nu ma refer aici la fetele cuminti care se simt excelent asa, ci la frustratele care se leaga fara rost de altii mai tupeisti ca ele.

PPS: Nu-s rebela, sunt doar nervoasa ;)
blog comments powered by Disqus