sâmbătă, 20 martie 2010

Triciclista vitezomana

Eram odata cu doi amici, ne intreceam care merge mai incet, in fata unei manastiri. Lucru aparent usor, ai spune tu, daca nu ar exista regula ca cine a pus primul piciorul jos a pierdut. Ma luasem la contrazis cu ei, sub pretextul ca eu nu pot controla motocicleta la viteze mici.

Aaa,nu pot? Las' ca vedeti voi! Si asa a aparut ideea intrecerii :) Circulam inceeeeeeeet tare. Un melc ar fi pufnit nervos ca nu putea sa se taraie mai repede, in caz ca exista pe acolo. Cu toate astea, eu tot eram mai in fata decat prietenii (trebuia sa fiu ultima ca sa dovedesc ca stiu). In toata lentoarea asta, apare o fetita de vreo patru ani care pedala repede repede pe o tricicleta. Grabita foc, ajunge in dreptul meu, se uita mirata si exclama bucuroasa:

-TE-AM INTRECUUT!

Si uite-asa s-a incheiat intrecerea noastra ca am accelerat si m-am oprit mai incolo, ca nu mai puteam de ras.

Semnat,
Ada, o motociclista din Bucuresti
blog comments powered by Disqus