vineri, 19 martie 2010

Recomand o excursie la teatru

Miercuri am fost la teatru sa vad "Petitoarea", o comedie pe care o recomand oricui, ca se rade mult. Desi sunt multe comedii bune, lumea nu prea se inghesuie. Sala o fost plina, dar majoritatea erau din liceul meu; dintre cunoscuti sunt putini amatori de mers la teatru. De ce?

1. "E pentru fraieri" S-o crezi tu ;) Lasa atitudinea asta ignoranta acasa si mergi sa vezi o piesa, s-ar putea sa-ti placa. Din punctul meu de vedere, o vizita la teatru te scuteste de o carte citita deci e destul de rentabil.

2. "Ma plictisesc" Daca e piesa buna, iti mentine atentia si n-ar trebui sa te plictisesti. In caz ca se intampla, totusi, inseamna ca ai gresit piesa. Macar la inceput, evita tot ce nu este comedie. Personal, iti recomand "Petitoarea", "Visul unei nopti de vara" si "Bigamul" (la ultima doar am auzit ca ar fi frumoasa) dar poti incerca si altele,bineinteles.

3. " Nu-mi place" Poate atunci cand erai mic ai fost tarait la toate dramele, caz in care e normal sa nu-ti placa. Acum cand esti mare, alege o comedie si du-te s-o vizionezi. Nu-i obligatoriu sa cari toata gasca dupa tine, acolo n-are nimeni pretentia sa socializezi. Nu uita sa eviti "Iona" si "Baltagul"

4. E o distractie aparte Toata lumea se duce in baruri sau la plimbare cand vrea sa se relaxeze. E OK, dar de ce sa nu fii mai special si sa alegi o distractie mai selecta si rafinata? Totusi, nu orice bou se duce la teatru ;)

In concluzie, chiar daca la inceput o sa ti se para ciudat, continua sa vizionezi noi comedii. Cu timpul, ai sa devii mai rafinat si n-o sa ti se mai para nimic dubios.