vineri, 12 martie 2010

Multe motive ca sa ma votezi

In caz ca n-ai aflat inca, s-au incheiat nominalizarile la RoBlogFest si de ieri a inceput campania de votare. Sunt convinsa ca te-ai prins ce vreau: voturile tale si eventual oleaca de publicitate. Motivele? S-o luam usor:

1.Am ceva diferit, care ma scoate in evidenta si anume motocicleta. Sunt putine fete minore SI motocicliste, nu vreau sa votezi degeaba asa ca iti recomand calduros categoria "Blog sub 18 ani". Am mai multe sanse acolo :)

2.M-am straduit sa iti ofer articole cat mai bune, cat de des am putut.

3. Ti-am deschis orizonturile prin intermediul categoriei "Sporturi extreme" (cel putin asta sper ca am facut)

4. Te-am facut sa zambesti povestindu-ti poznele din trafic si cand nu au fost, m-am extins la alte aspecte ale vietii mele.

5. Am inteles ca tot traficul iti place mai mult, asa ca am cautat colaboratori care sa ma inlocuiasca pana cand o sa pot conduce iar.Cu alte cuvinte, ti-am ascultat sfatul

6. Am incercat sa te fac mai cult, prin intermediul categoriei "Ceva interesant"

7. Am strabatut tot Internetul in cautare de sfaturi ca sa iti placa aspectul blogului si sa fie usor de folosit.

Astea sunt motivele serioase. Ca o gluma, exista si punctul 8: din moment ce ma citesti stiu ca-ti sunt simpatica, de aceea nu e asa mare efort sa ma votezi :P

Hai noroc si sa fim sanatosi cu totii!
blog comments powered by Disqus