joi, 25 martie 2010

Mosulica de Bucuresti

Daca tot o dat caldura, ies mai des la plimbare iar soferii sunt pe zi ce trece tot mai veseli, mai ales nenea de acum cateva zile, sosit tocmai de la Bucuresti.


Cat asteptam sa treaca masinile, am decis ca el sa fie alesul in fata caruia sa rasar cu motocicleta si sa merg repede-repede, nu cumva sa ma calce (faceam stanga din benzinarie). M-am instalat comod pe banda si m-am crucit ca n-am auzit niciun claxon de unde am dedus ca precis am apreciat excelent distantele. Oleaca mai incolo, incetinesc ca era coada, ala din spate fuge pe banda intai, in sensul giratoriu ia curba mai larg, opreste masina,deschide geamul si ma asteapta.

Eu trec ca oamenii prin sens, ma uit spre el curioasa daca se infinge in bordura, cand omul nostru, un mos bronzat, cu ochelari de soare tip musca, zambaret foc, urla ceva la mine. Imi vad de treaba mea si la semafor ma asez pe stanga benzii, sperand ca-l duce capul sa vina langa mine si sa-mi spuna ce avea de spus. N-as fi crezut, dar mosul s-a strecurat cu o maiestrie uimitoare, iar o deschis geamul si incepe sa urle, sa fie sigur ca-l aud:
-Nu vrei sa vorbesti cu mine,ha?
-N-aveam cum sa opresc acolo! incerc sa-i explic logica mea.
-Ei,nu puteai...
-N-aveam cum, era sens giratoriu!
Se uita de sus pana jos, ma studiaza si pe mine si pe gagica mea, apoi o lauda pe ea:
-Misto motor.
-Multumesc, ii raspund si ii injur in gand pe aia din fata ca era verde si inca nu plecasera. Bucuresteanul, calit de altfel si se pare ca de treaba, a vrut sa ma lase sa trec dar i-am facut semn sa se bage in fata, sa nu creada ca am ceva cu el. Va informez pe aceasta cale ca am vazut numar cu trei cifre, fara sa ajung prin Bucale :D

Morala 1:  Soferii nu vor sa omoare niciun motociclist, pur si simplu nu tin pasul cu motociclistii
Morala 2: Daca nu opresti unde vrea ala din Bucuresti sa vorbiti, s-ar putea sa se simta jignit. Nu stiu cati sunt constienti ca in provincie se circula conform Codului Rutier :D
blog comments powered by Disqus