miercuri, 24 martie 2010

Interpretari gresite

Sambata, din lipsa de idei, am trecut pe langa pista de karting si am luat-o inspre Serbanesti, pe un pod deosebit de stricat pe celalalt sens de mers. Dupa cum e obiceiul,toti soferii, cu mic cu mare, au navalit pe banda mea si nu dadeau semne ca ar binevoi sa ma lase sa trec.Trebuia cumva sa-mi fac loc fara sa trec prin craterele de pe contrasens.

Intai am dat un flash pentru masina din fata. Nu s-a simtit nimeni sa se dea la o parte. Am zis ca o fi zi si nu l-o vazut, asa ca am claxonat si am aratat cu degetul spre celalalt sens "Pe acolo,baieti! Asta e banda mea si nu ma intereseaza ce-i pe partea voastra" le adresam eu in gand tuturor masinilor. Pana la urma, primul sofer se indura si pleaca pe banda lui.

Cand am vazut, l-am felicitat dand din cap dar se pare ca omul nu-mi vazuse gestul de dinainte, acum credea ca-l cunosc si mi-a raspuns mirat la salut.
blog comments powered by Disqus