sâmbătă, 13 martie 2010

Accident cu instructorul pasager

Cursurile de la scoala de soferi au reprezentat un bun prilej de a face boacane, iar poligonul un loc excelent in care sa-mi incep "cariera" de motociclista. Cat despre instructor...ei bine, instructorul a fost cel mai tare cobai :) Era sa-l trantesc de pamant, a sarit atletic fix cand trebuia si tot nu s-a stricat :D Dar sa va povestesc mai pe larg :)



Totul s-a intamplat datorita neinspiratei sale idei de a fi pasagerul meu din prima, sub pretextul ca vrea sa-mi explice tehnicile de pilotaj. La baieti in spate n-are curaj sa se urce, dar se pare ca o fata ii inspira ceva mai multa incredere, mai ales daca nu stie sa mearga pe bicicleta,cum a fost in cazul meu. In fine, se suie instructorul pasager si-mi da frau liber sa conduc cum oi putea. Merg eu cumva si cand trebuia sa iau curba, ma apropiam tot mai mult de o bordura pana cand i-am dat un pupic,daca as putea spune asa :D Doar eu, bineinteles pentru ca instructorul a fost pe faza si a sarit la timp sa-si salveze pielea. In schimb, viteaza soferita din mine a ramas prinsa sub motocicleta.

Urmare? Intai si intai am auzit un val de rasete iar apoi au venit baietii sa ma ajute sa ma adun de pe jos. Cu toate ca aveam mandria ceva cam sifonata, macar s-a convins instructorul ca manuiesc motorul cu aceeasi dexteritate ca un baiat, doar de-aia nu mai sta pasager,nu?:D

(O motociclista baftoasa)
blog comments powered by Disqus