luni, 8 martie 2010

Ofera o floare de 8 martie

Azi la scoala, nici n-apucasem sa ma despachetez ca o colega deja m-o intrebat daca alb sau roz. Ii raspund ca roz si ma trezesc ca vine un coleg la mine cu un buchet de zambile roz. Ferchezuit tot, cu multa eleganta, imi ofera florile, imi spune "La multi ani" si ma pupa pe obraz. De blocata ce-am ramas, i-am urat si eu "La multi ani" dar sa trecem la ideea principala :D

Indiferent cat de hututuie, vagaboanta, baietoasa, "neromantica" sau ocupata ar fi o femeie, intotdeauna o sa se bucure cand primeste flori. Iar voi,baietii, faceti un gest frumos si oferiti-le cu stil,eleganta...oricat de rai sau macho men va credeti :) Sa stiti ca n-o sa va considere nimeni femei in situatia asta ;)

Asa ca duceti-va si oferiti flori doamnelor si domnisoarelor din viata voastra, in cazul in care n-ati facut-o deja. O sa se bucure foarte mult :)

PS: La multi ani, gagici!
Voteaza-ma pe ftw
blog comments powered by Disqus