duminică, 14 martie 2010

Figuri la semafor


Asculta mai multe audio Muzica
Cu toate ca motociclistii n-ar trebui sa fie impresionati de mine, se pare ca ieri tot am reusit sa atrag admiratia unuia. Eram la semafor, stateam cuminte la o coada sa fac stanga. In fata mea doua masini, din spate venea un bezmetic pe o vitezana neagra.

De sub casca si cagula, parea un baiat frumos. Cu ochii caprui inchis, nu foarte alb...era destul de bunicel, se oprise in dreptul meu asa ca m-am bagat in seama cu el:
-Buna ;;) Ce faci?
-Bine, tu? imi raspunde el.
-Bine...
Mai stam putin si-l intreb incotro. Mergeam amandoi pe aceeasi straduta, doar ca el la plimbare iar eu acasa. Iar se lasa tacere, de data asta incerc sa par mamoasa.
-Nu ti-e frig asa? :) il intreb in conditiile in care eu aveam pe mine un tricou,un pulovar gros, geaca de motor, genunchere,manusi iar el doar un tricou si o geaca de primavara, casca fiind singura bucata de echipament.
-Nu,n-am nicio treaba. Ia uite ce fac, imi spune deodata si se strecoara cu viteza cand se facea verde de-acuma. Poate el stapanea motorul, dar mie mi s-o parut ca era sa cada peste una dintre masini iar cand m-am uitat la numar, am vazut ca motorul e de 50 cmc. Nu stiu mai departe ce-o facut si ce-o patit, ca nici n-am mai facut stanga: am intors direct mandra si am plecat pe unde am venit.

Asa ca, draga Gigele, dupa ce ca ai motocicleta mai mica decat a mea te mai dai si in spectacol cand nu-i cazul? Sa stii si tu pe viitor: mergi frumos pe langa gagici, sa aiba incredere sa fie pasagerele tale. Nu de alta, dar in nicio alta situatie nu te apropii asa tare de ea decat cand sunteti amandoi pe aceeasi motocicleta ;)
blog comments powered by Disqus