marți, 2 martie 2010

Chopperist-ul salvator

Pe o ploaie torentiala, am fost nevoita sa ma intalnesc cu parintii si am plecat cu motocicleta. Pe la Izvor (pentru cei din Bucuresti), un sofer s-o gandit ca ar fi bine sa pun frana destul de brusca. Asa, cand e apa pe jos sa dansez mai cu talent.



Logic, motocicleta a inceput sa se scuture, sa faca urat si mi-a dovedit ca are personalitatea ei in intersectia aia mare, cand o luat-o inainte, probabil plictisita sa ma tot astepte. Eu da-i fuga dupa ea, s-o impac, sa nu plece fara mine. Toata treaba ar fi fost ok daca nu s-ar fi desfasurat pe orizontala. O ajung din urma si inainte sa termin de adunat de pe jos persoana mea, un chopperist taie viteaz toata intersectia,opreste langa mine, ca Fat Frumos din poveste si ma ajuta sa-mi ridic motorul. Mai sta cinci minute cu mine sa-mi revin si ne despartim uzi leoarca amandoi (ploua,nu uitati!).

Dupa cateva saptamani, un prieten a uitat sa-mi spuna ca a taiat alimentarea la benzina asa ca am ramas cu motocicleta in strada. Da-i cu bucurie si din toata inima la impins motorul. Eu impingeam, el imi facea in ciuda ca nu vroia deloc s-o ia. Dupa cateva minute de chin si jale, opreste un chopperist langa mine sa ma ajute. Dupa alte cateva secunde, observ ca era omul care ma ajutase pe ploaia aia (citeste mai sus).

De atunci, cat in gluma dar cat in serios :P l-am pus sa-mi promita ca n-o sa ne mai vedem fiindca dauneaza grav motocicletei.

Un PS pentru curiosii de capitala: toata treaba se intampla pe Iuliu Maniu.

(O motociclista baftoasa)
blog comments powered by Disqus