marți, 30 martie 2010

Ce s-au emancipat femeile...

Azi o fost frumos afara asa ca mi-am riscat ciolanele pentru o noua plimbare. Toata lumea linistita ,in limitele bunului simt (ca daca nu ranjeste unu la mine, am incurcat planetele), doar la garaj a aparut ceva notabil.

Parchez motocicleta pe dreapta si inainte sa apuc sa deschid vreo usa, apare o soferita si fiica-sa in dreapta care se opreste cam in dreptul garajului meu, coboara iute din masina si deschide portile garajului ei. Eu deschid usa mica, ma sprijin in ea si ma uit la tanti.

-Pi mini ma astiepti? intreaba soferita sincera.
-Da, imi iese gajait raspunsul.

Baga ea repede masina in garaj, fiica-sa deja iesise, eu ma apuc sa deschid "casa" mandrei mele... toata lumea parca, deschidea, inchidea si niciun barbat prin zona. Aia tinerica ma privea curioasa, maica-sa mai in scarba (ma prafuise unul cu tirul ceva mai devreme), eu ma uitam linistita la amandoua, bucuroasa ca masina cucoanei era in garaj...na, ca intre cucoane :D

Intrebarea e alta: chiar asa sa se fi emancipat femeile si atat de multe soferite sunt pe drum? Aveam speranta ca sunt mai putine, dar coincidenta de azi ma cam dezamageste :(...
blog comments powered by Disqus