marți, 23 februarie 2010

Prioritate de blonda

In caz ca nu stiati, in trafic la noi a aparut un nou tip de prioritate: cea de blonda.Contrar prioritatii de Gipan (dau un exemplu), la prioritatea de blonda ea iti da voie sa treci atunci cand nu ai dreptul, lasandu-ti tie bucuria de a scapa ca prin urechile acului de un accident groaznic cu un al treilea amarastean.

Am avut ieri ocazia sa gust din plin o asemenea prioritate. Aveam de facut stanga, de pe un drum cu doua benzi pe sens. Ma asez cuminte pe banda corespunzatoare si astept dardaind de frig sa treaca tot stolul de masini. Cand ma resemnasem ca pana diseara nu mai scap de acolo, o doamna se opreste si-mi face semn sa trec.

Surprinsa ca s-o emancipat asa tare soferitele, dau din cap in semn de multumire,trag de coarne spre stanga,accelerez usor si cand ma uit iar la blonda (inca nu-mi venea sa cred),ea imi face semn disperata sa ma opresc,dar motocicleta era deja de-a curmezisul masinii ei. Banuind un pericol,ma uit si pe banda intai unde vad pe unu care tocmai iesise din coloana si gonea nebuneste spre mine. Chiar daca as fi franat, eram mult prea mult pe banda lui ca sa ma poata evita,de ocolit n-aveam pe unde asa ca m-am asigurat repede sa nu existe pietoni si am accelerat s-o sterg mai repede, pana nu ma suie ala pe capota,cu tot cu mandra mea.

In concluzie,daca ti se pare ceva dubios in trafic inseamna ca asa si e. Nu e cazul sa treci peste instincte,zau :)


PS:Ma tot plangeam de soferite, ca n-ar face o fapta buna nici de-al dracu... na ca soferita de azi s-a gandit sa faca un gest atat de frumos incat sa ma sature de favoruri. Asta daca nu ma radea ala complet de pe fata Pamantului.
blog comments powered by Disqus