joi, 25 februarie 2010

Pentru motociclistii poznasi :P

Din motive de sanatate subreda rau, minim o luna nu mai am voie pe motocicleta. Dracu ma ia daca nu ascult deci chiar n-am voie. Nici pasagera, in niciun fel n-am voie. Cu toate acestea, sezonul o inceput si e pacat sa nu reinceapa distractia pe blog,bazata pe trafic.

Deci,asadar si prin urmare, caut motocicliste (dar is buni si baietii) care sa povesteasca ce-au patit comic cu motocicleta. Daca se intelege textul si vrei tu asa, povestioara ta ramane neschimbata. Daca nu te simti cu prea mult talent literar,povesteste cum poti si reformulez eu.

Cat despre sursa, o citez cu link-ul pe care-l spui tu sau macar cu numele tau, daca nu vrei link.

Trimite patania ta pe adresa de e-mail nightwish.1992@yahoo.com , specifica daca am voie s-o modific sau nu si nu uita sa adaugi ce scriu la "sursa". Daca ai nelamuriri, lasa un comentariu.
blog comments powered by Disqus