vineri, 12 februarie 2010

Nicio zi fara peripetii

Zilele astea am avut treaba cu scoala si locul meu de joaca deci n-am apucat sa iti povestesc ce-am mai patit, dar recuperez azi si maine, eventual si poimaine plus ca ma bate gandul sa iti arat ceva fain despre lunetisti, eventual, daca mi-o permite timpul sa-ti prezint un nou sport extrem. Asadar, sa incepem cu "Inundatie din prostie".


Satula de parul meu cumplit de cret la momentul ala, am decis sa fac baie in speranta ca il pot indrepta. Asadar, pe la opt seara clatesc putin cada,las apa sa curga din dusul orientat in dreapta sus si plec in treburile mele. Dupa nici zece minute, o aud pe maica-mea ca se duce la baie si apoi direct la tata in camera, in loc sa ma anunte sa opresc apa ca inund vecinii, cum facea ea de obicei. O auzeam cum bombane, semn rau. Nici n-am suflat, stiind sigur ca atunci cand bombane la tata o descoperit vreo boacana de-a mea si ma paraste. Cea mai buna atitudine e sa-mi fac prezenta cat mai putin simtita. Conform altui obicei, dupa ce mama bombane apare tata in camera sa ma certe din diverse motive. Si de data asta, la fel ca alte dati, i-am auzit pasii pe hol dar, surprinzator, in loc sa deschida usa de la camera mea, s-a dus la baie. Clar, tre sa fie vreun eveniment important la mine in casa. :)

Crapam de curiozitate sa aflu ce e, dar in continuare cea mai buna atitudine era sa fiu cuminte, urmand sa-l intreb ce s-o intamplat cand oi auzi iar pasii pe hol, semn ca s-a rezolvat problema. Surpriza, pasii s-o finalizat cu deschiderea usii de la camera si interogarea mea: Tu ai facut aparaie in baie? Fereasca Sfantul de asa ceva, am negat din toate puterile si, pentru a fi mai convingatoare, am mers personal la fata locului. Sub chiuveta, o broasca s-ar fi simtit minunat la cata apa era.

Tata se apucase de dat cu matura cat timp eu il sfatuiam calduros sa ii faca o vizita vecinului de la 3. S-o ratoit la mine ca precis eu am inundat baia, l-am lasat in legea lui sperand ca ala de deasupra era vinovat si al naibii, se pare ca a avut dreptate tata :D
blog comments powered by Disqus