miercuri, 10 februarie 2010

Mama imi face concurenta

Presupun ca toata lumea mai moderna stie ca macar o parte dintre liceeni incearca diverse prostii: mai un cui, mai o lama, mai o freza ciudata...na, ca intre adolescenti :) Unele dintre chestiile astea (nu cui, nu lama) le-am incercat si eu, dar prin generala, urmand sa ma potolesc drastic odata cu aparitia motocicletei.

Drogurile, antipatia mea si curiozitatea lu' maica-mea

Eu m-am potolit, altii nu astfel incat am ajuns sa stiu foarte multe lucruri despre droguri. Tot soiul de denumiri, unele substante din care sunt facute, stiu sa fac o tigara (in teorie), stiu efectele cam la fiecare tip...ma rog, is informata bine :) In timpul asta, mama auzise pe la serviciu ceva vag cum ca drogurile ar fi devenit legale, dar nu stia mare branza asa ca a venit la mine sa se informeze. Eu am pus-o in tema, i-am explicat tot ce-am stiut sa-i explic special ca sa se convinga ca n-am tras si nici n-am sa trag vreodata droguri (daca vrea cineva, dezvolt subiectul in alt articol, nu in stilul celor de la anti-drog). De convins, am convins-o. S-o prins ca nu-i spuneam atatea daca aveam vreo legatura. Si nu doar ca am convins-o,dar am facut-o si curioasa astfel incat vine intr-o zi acasa si-mi spune foarte senina ca a trecut pe la coffee shop, sa vada cum e. Bafta mea ca o nimerit inchis, altfel nu cred ca mai mancam in ziua aia. Pe moment i-am spus foarte clar si-mi sustin ideea pana in prezent: n-are decat sa incerce daca vrea, dar in casa nu mai calca.

Coafura de la fiica la mama

Asta a fost acum cateva luni. Sambata m-am nimerit in oras si am vazut la un magazin niste bigudiuri mici, fix cum imi trebuiau mie. Le-am cumparat si duminica seara mi le-am pus. Ca a doua zi dimineata aveam un par deosebit de cret,care statea foarte umflat si l-as fi putut folosi drept perna nu e asa de important. Ceea ce conteaza e ca pana seara am zarit-o pe maica-mea cu un par de rosu aprins si aranjat de parea creasta. Cand am vazut-o, mi-o stat inima. Am intrebat-o ce-o patit, mi-o raspuns calma ca s-o vopsit si mi-o oferit cu nonsalanta un ceai. De mentionat ca am parul tuns normal si l-am lasat sa fie culoarea lui naturala

Si-acum ziceti voi, asa mama ii asta? Care isi intrece fiica in nebuniile pe care le face?
blog comments powered by Disqus