miercuri, 24 februarie 2010

Leapsa

Mi-o placut mie leapsa asta si am preluat-o de bunavoie :)

1.Cat din viata personala expui scriind pe un blog?

Cam toate poznele pe care le pot povesti fara sa ofensez pe nimeni (cunoscut)

2.Cu ce iti dauneaza blogul?

In mare, cu absolut nimic dar ma deranjeaza putin ca stie familia mea ce mai fac :D

3.Cu ce te ajuta blogul?

Cu multe.
a) face bine la psihic.
b) le face bine celorlalti pentru ca nu-i innebunesc de cap cu toate prostiile; daca e ceva interesant, pot sa citeasca pe blog.
c) prin intermediul articolelor de la "Ceva interesant", "Sporturi extreme" etc dezvolt atat cultura mea generala, cat si a altora (sper).
d)imi imbunatatesc felul de a scrie, lucru care o sa-mi ajute la facultate (vreau la Jurnalism).
e) afla mama ca sunt ok (ne desparte doar un perete, dar se enerveaza cand ii povestesc noile boacane, de asta e nevoie de blog ) :P

4.Ce reactii permiti?

Pe toate, atata timp cat nu fac rau nimanui. Adica pot fi contrazisa (cu sau fara argumente, dupa intelectul fiecaruia), dar fara jigniri sau injuraturi. In rest, schimb de informatii si alte celea...nu-i bai,le permit.

O dau mai departe la
Vlad
Un vitel cu poarta noua
Dama de te pica
blog comments powered by Disqus