duminică, 7 februarie 2010

Inna, o romanca model

In ultima perioada am preferat sa cercetez discreta netul, sa vad ce se mai intampla si am vazut cum Inna a fost facuta pitzipoanca pentru ca nu i-a placut scoala. Pe de alta parte, cica a castigat discul de platina la premiile Billboard,daca am inteles eu bine.

Nelamurirea mea e alta: din moment ce fata asta o ajuns cu succesul pana la americani, ne reprezinta si ne face un renume frumos, de ce se tot leaga lumea de ea pentru toate prostiile? Ce daca a fost o fata simpla, sta cu gagiul pentru bani sau e infumurata? Asta afecteaza doar pe cunoscutii ei, restul romanilor sunt afectati (pozitiv) doar de cariera aia si atat ;) Acu pe bune, cui nu i-o placut "Amazing", "Hot" sau "Love"? Macar videoclipul, daca nu melodia. Si din moment ce multi dintre cei care o critica n-au realizat nici jumate cat ea, de ce se leaga aiurea?

PS: Voteaza-ma pe ftw
blog comments powered by Disqus