sâmbătă, 27 februarie 2010

Asta da bilet !

Deja am gasit o motociclista buclucasa care mi-a trimis cateva intamplari pe e-mail si le povestesc usor usor, cate una pe zi sau la doua zile. Incep cu ceva care sa-i justifice pseudonimul,iar apoi continui cu niste pozne care o sa va dea jos de pe scaun. Ce patesc eu e foarte normal pe langa ce-o patit ea, deci stai pe aproape ;)



Anul trecut, cand era frumos afara, am fost cu motorul la serviciu. Dupa opt ore banale, la sfarsit de program, am gasit un biletel pe motocicleta Vezi ca ti-am uns lantul, ca era praf. Foarte surprinsa de gest, aplic bunele maniere scriind raspunsul: Multumesc.

Cu alta ocazie si prin intermediul forumului motociclistilor, cunosc un tip care statea in aceeasi zona cu mine si i se furase motorul. In ideea ca o sa-l pot ajuta cumva, i-am dat id-ul de mess. Dupa vreo doua zile de conversatii si planuri diabolice sa-si recupereze omul motocicleta, aflu ca muncea la acelasi etaj cu mine si el mi-o uns lantul, ca mai apoi sa-mi lase biletel.

A fost o coincidenta placuta, nu ne mai vazusem pana atunci,nu ne stiam...nu nimic.

(O motociclista baftoasa)

Aceasta este doar o monstra. O sa urmeze o intrare spectaculoasa in rondul cu trandafiri, o "palma" data instructorului cu ajutorul motocicletei si multe altele :->
blog comments powered by Disqus