luni, 11 ianuarie 2010

Motocicleta pe mana unei fete: Noua casa (I)

Ca sa intelegi despre ce e vorba: totul este povestit din perspectiva unei motociclete personificate, care are, ca si oamenii ochi normali (faruri), fata (carena), ochi de soacra (oglinzile retrovizoare), urechi (mansoane), care poate râde (intra in voblaj) si avea ganduri proprii. Asta a fost tot, de-acum spor la citit ;)


-Iupii! A venit Ceberica mea!
Cu replica asta a fost întâmpinatã motocicleta în noul ei domiciliu. Locuise înainte  la nemţi, ca obiect privat al unui bãiat liniştit, care o plimba printr-un trafic la fel de liniştit, unde în doi ani n-a avut nicio aventurã.
Acum a venit în România şi a încãput pe mâna unei fete:

-E nebunã! Vã jur! E scrintitã tare! Era sã mã omoare de doişpe ori pânã acu’! se plânge Ceberica prietenelor ei Erşasa şi Ixjiţa, în cadrul unei întâlniri ca între gagici, organizatã la stadion de stãpânii lor.
-Ce précisã eşti! observã Erşasa.
-Da chiar aşa, ce-ţi face? Întreabã curioasã Ixjiţa.
-Ce nu-mi face?  Mã fugãreşte pe drum de-mi sar farurile din suport, dacã o vezi cum îmi întoarce urechea dreaptã,  te juri cã, dintr-un moment în altul, nãvãlesc turcii.Ea crede cã poate sã învârtã liniştitã urechea mea, nu-i nicio problema, pe mine nu m-ar durea. Şi ştiţi, mãi fetelor, cã nu prea mã simpatizeazã vacile alea de maşini; abia aşteaptã sã mã batã. Ei, cã tot o trântesc eu o data pe stãpâna, încheie Ceberica supãratã.
-Nu-i frumos, fatã! exclamã prietenele ei deodataã, şocate de gândul ãsta malefic.
-Cât e glumã, ne distrãm. Ne fugãrim printre maşini, ne ridicãm pe o roatã, ne jucãm, ne gâdilãm, dar de stãpâni nu ne legãm, tu gagico. În viaţa ta sã nu faci prostia asta, adaugã Ixjiţa, cea mai înţeleaptã dintre toate.
-Bine, fatã, am înţeles. Apropo de joacã, hai sã mârâim oleacã sã ne ducã stãpânii la plimbare, râde Ceberica.
-Hai!

Iti place, mai pun si alte episoade? Asta e doar introducerea, restul or sa fie ceva mai cu substanta. Parerea ta conteaza, exprim-o cu incredere.Cat despre poveste,am pus-o deocamdata la "Aventuri moto" pentru ca cererea este mare si cum iarna nu am aventuri, le inventez eu.
blog comments powered by Disqus