duminică, 31 ianuarie 2010

Leapsa

Am primit azi o leapsa de la Dobre

Principala trasatura a caracterului meu: vorbesc mult si repede

Calitatea pe care o prefer la un barbat: curajul.

Calitatea pe care o prefer la o femeie:blandetea

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei:rabdarea

Principalul meu defect: insistenţa

Ocupatia mea preferata:scrisul de articole si condusul (a masinii, motocicletei,biclei...ceva acolo)

Visul meu de fericire: sa fiu mai bogata decat Donald Trump

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea:sa ajung si batrana si saraca
Ce-ati vrea sa fiti? o femeie de afaceri recunoscuta pe plan mondial. Asta in societate, ca acasa vreau sa fiu o gagica suficient de misto cat sa nu-i mai trebuiasca alta sotului

Tara în care-as vrea sa traiesc:Grecia :X:X

Culoarea preferata:auriu

Floarea preferata: laleaua

Pasarea preferata:pasarea phoenix

Prozatorii mei preferati:Anne Rice si cand imi mai vine ceva in minte, va mai spun.

Poetii mei preferati:n-am eu treaba cu poezia :-j
Eroul meu preferat:vampirul Lestat, din seria "Cronicile vampirilor" Anne Rice

Eroina mea preferata:Cleopatra

Compozitorii preferaţi:Beethoven, pentru "Appassionata" si nenea care-i compune melodiile lu' Beyonce (nu stiu cum il cheama)

Pictorii preferati:Rembrandt

Eroii din viata reala:am eu unul, dar nu spun ca iese scandal :P

Eroinele din istorie:mama eroului aflat cu un rand mai sus...curajoasa femeie :D
Bautura si mancarea preferate:apa si painea cu ou
Numele preferat:Ela

Ce detest cel mai mult:refuzul de a te informa (implicit, prostia )

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Hitler

Fapta militara pe care-o admir cel mai mult:tot ce are legatura cu aviatia

Darul natural pe care-as vrea sa-l am:sa raman suficient de tanara cat sa pot rade zilnic

Cum as vrea sa mor:brusc, fara dureri si cu treburile rezolvate dinainte
Starea de spirit actuala:vesela foc

Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: argumentarea inteligenta

Deviza mea:Libertate, ca-i mai buna decat toate
Leapşa asta o dau mai departe la :
Un vitel de poarta noua
Albe Negre
Rdobroi
Pricop
blog comments powered by Disqus