marți, 26 ianuarie 2010

La scoala, cu unelte de picnic

Acum vreo doua seri, tarziu in noapte, se auzeau zgomote la mine in camera. Fiind ferm convinsa ca atunci cand o sa ma dau jos din pat, or sa ma infulece balaurii, am preferat sa incerc sa adorm si sa las sursa zgomotelor drept surpriza pentru a doua zi dimineata.

Si intr-adevar, a fost o maaare surpriza sa ma trezesc cu o mini inundatie langa birou, treaba datorata caloriferului meu care a plans toata noaptea (o fi emo). Am strigat la tata sa rezolve problema si am dat sa-mi pregatesc obiectele pentru scoala, cand am observat ca ghiozdanul si tot ce mai era in el, se udasera in ultimul hal. Mno, unde sa ma duc eu pe frigul ala cu ghiozdanul ud in spate?

Mai aveam un singur ghiozdan mare si verde, in toata casa. Era excelent pentru o drumetie la munte, dar in lipsa de alternativa, l-am tras de sub fotoliu si am inceput sa bag in el tot ce mi s-o parut cu folos pentru ziua ce urma. Am gasit sacosa pentru sport, am indesat-o intr-unul din buzunarele mari. Parca lipsea ceva...aa,da, adidasii! Apoi iau teancul de carti si caiete gata sortate, dau sa le bag, nu intra. Cum naiba? Ca in ghiozdanul ala incap si eu. Mai incerc o data, le iau mai pe rand si dupa ce le conving pe toate sa intre, zaresc ceva alb si ceva argintiu: o farfurie de plastic si o furculita. Fiind deja foarte tarziu, le-am ignorat si mi-am vazut de treaba. Prind penarul de pe unde era, nici asta nu vroia sa intre, ca nu statea intr-un buzunar la fel de mare. Il scot, ma uit sa vad ce surprize mi-a rezervat soarta de data asta si vad un pachet plin de servetele de masa si o carpa. Le scot pe alea, bag penarul, ingramadesc pachetul si plec.

La scoala, cat tot cotrobaiam prin ghiozdan de mai aveam un pic si cadeam in el, descopar ca al meu penar a stat speriat tot drumul pentru ca alaturi de el, in acelasi buzunar, statea un falnic cutit/briceag alb :O Atat ar mai fi lipsit, sa vina careva cu niste mancare, ca sa putem incinge veseli un picnic in fata clasei :D
blog comments powered by Disqus